nazlimom_ Pscyho 6. Aya girdik bizde doktorumuz sadece tadım yapmamızı söyledi 7. Aya girince kahvaltı ve ara öğün olarak başlıcaz kahvaltıda keçiboynuzu pekmezi lor peynir ve yumurta sarısı ile başlıcam inş sizede fikir olur🧡
Pscyho nazlimom_ bizim kilo alımı düşük olunca 5.5 ayda başladık ek gıda tadımlarına 6.aydan sonra da kahvaltı başlayacağım inş bende
Gokyuzumm Pscyho bende aynısını düşünüyordum dediğiniz gibi her doktor farklı bişey söylüyor neye göre hareket edecehimi şaşırdım 🤷🏻♀️