Kızlar sütüm her zaman dolmuyor nedendir ya bi bakıyorum dolu dolu sonra kızım emiyo boşalıyo bi daha ki öğünde dolmuyo mesela.yani sürekli dolması gerekmiyo mu bi eksiklik falan mı var acaba vitamin eksikliğinden falan olur mu.suyu da günlük 2.5-3 litre içmeye çalışıyorum