Birbey Yazdıklarınız kafamı çok karıştırdı. Şu an hastaneye gitseniz tomografi çekilmesini açıkçası desteklemem. Ama doktorunuzun bir bulgusu olabilir, gerekli görürse bilemiyorum. Yerinizde olsam hastaneye gider, bebeğime işlem yaptırmazdım. Gözetim altında kalırdım. Uyutabilirsiniz. Yarım saat aralıklarla ayak altını gıdıklayın. Tepki alıyorsanız mesele yok. Reflü yatağı gibi bir eğimde yatırın muhakkak.