Merhabalar hanımlar. Reglimin üstünden on gün geçti ama dünden beri kanama oluyo. Afedersiniz tuvalete gittiğimde pembelik gördüm belki yara vardır diye dikkat etmedim. Tekrar gidince bu defa bariz şekilde kanama vardı. Bugün yine öyle. Dün eşimle kavga ettik sonra bi baktım kanamam olmuş. Stresten olduğunu düşündüm ilkten. Ama bugünde devam ediyo. Normal doğum yaptım. Lohusalık bittikten sonra her ay regl oldum. Ama şimdiki kanama regl kanaması gibi de değil böyle içim sökülüyormuş gibi bi ağrımda yok. Böyle bişey başına gelmiş olan var mı?