Yagmur12 keşke alırken sallanan beşik alsaydınız hemen hemen her bebek sallanmak istiyor en kötü gaz zwmanlarındq sallayarak avutuyoruz. Ben beşiği çilekten aldım aparatı gayet uygundu acaba sizin beşiğün aparatı bulunmayan birley mi ondan mı pahalı acaba. Bir de olduğunuz yerde fotosunu mobilyacıya göstern onlar yardmcı olurlar bence