Mehtap Hipp kasik mama da kavanoz mamada kullaniyorum. Normal devam sutude hipp combiotik cok memnunum. 5 ay 4 günlük oglum. 4.ayin sonunda yazan kasik mamasinda gayet güzel yedi kavanoz mamalarinida yiyor. Ayina göre alirsan sorun yasamazsin bence canim😊 tarhana corbasinida 1 aydir iciyoruz haftada belki bir belki iki kere. Cici bebe denemedim denemiycemde organik bebek bisküvisi var biraz daha büyüsün onlardan alıcam e bebekte var bakabilirsin istersen.