Herkese merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 aylık
Yaklaşık 1.5 ay önce sütüm azalmaya başladı. 70-80 cc gelen süt zamanla önce 40,30,20 ve şuan 4-5 cc ye düştü. Ne yaptıysam fayda etmedi. Yaptıklarımı yazayım.
1- galakto neo damla
2- sollar ın bira mayası tableti, promalt içeceği
3- humananın çayı
4- hipp in çayı
5- fındık, badem ceviz, yeşil sebzeler, anoson çayı, kimyon, dut, kuru kayısı hurma vs süt artıran ne varsa yedim
6- emzirme sonrası pompa ile sağım yaptım, sıcak su kompresleri masajlar vs.
7- günde 3-3.5 litre su içiyorum
8- süt bitince emmeye devam etmediği ve memeyi reddettiği için relaktasyon sistemi ( yani beslenme sondasını memenin ucuna koyarak mamayı enjektörle verdim. Sanki memeden geliyormuş gibi düşünüp Memeyi emsin diye.
9- lansinoh un elektrikli pompasını kullanıyordum üzerine bugün gidip bir de hastane tipi pompa kiraladım sırf meme uyarılsın süt artsın diye. Denemediğim hiç bir şey varsa lütfen yazın onları da deneyeyim