Deniz06 Beneğimin süt alerjisi olduğundan şüpheleniyorum. Bu nedenle kendi kendime diyete başlayacağım. Süt ve süt ürünleri, yumurta , içinde süt plan şeyleri tüketmeyeceğim. İnek sütü yerine başka bir süt kullanabiliyor muyum peki? Başka neler yememem gerekiyor? Birde siz hangi formül mamayı kullanıyorsunuz? Anne sütü ile besleniyor şu an ama geceleri mama vermek istiyorum.
Zeyzey2019_ Deniz06 inek sütü yerine başka hayvansal bir süt kullanılmıyor. ama Kuruyemişe alerjisi yoksa bitkisel sütler deneyebilirsiniz. Badem sütü gibi. Bir de alerji maması çok farklı oluyor neoceta kullandık kızıma bir kaç kere. Bu arada nelerden şüphelendiniz ki diyet yapmayı düşünüyorsunuz
Denizmrv Aynı şeyi bende düşünüyorum beneğimde benek benek kırmızı noktalar cıkmıs süt ürünlerini kestim mamayı bende gece veriyorum daha tok tutuyor acıkcası cok şükür suana kadar kabızlık veya gaz problemimiz olmadı hatta mamayı yediğinde gazını cok rahatlıkla kendi cıkartıyor daha 24 günlük benim tahminimce ölcüsünü cok kacırmadan ver
Deniz06 Denizmrv benim bebeğim 3 ay 11 günlük. Bu uygulamada göre göre, okuya okuya artık acaba mı demeye başladım. Doktoruna da söyledim aşırı gaz var diye. O da 4. ayda bitmesini bekliyoruz. Eğer bitmezse bazı testler yapmamız gerekecek dedi. Ne testi yapacak bilmiyorum ama bence alerji testini kastetmiş olabilir. Hangi mamayı kullanıyorsun?
Deniz06 Zeyzey2019_ internetten ve bu uygulamadan baktım ben belirtilerine. Mukuslu kaka, huzursuzluk, huysuzluk , emdikten sonra hemen kusma, karında şişlik, gürültülü kaka. Henüz doktor bakmadı. Olup olmadığını kesin olarak bilemiyorum.
Deniz06 Zeyzey2019_ aslında kuruyemişi çok tüketen bir insan değilim. Ama günde iki kez sütlü kahve içerim, her gün yumurta ve peynir yerim. Süt alerjisi olduğunu düşünüyorum. O halde ben inek sütü yerine badem sütü kullanayım
annemm33 Deniz06 hayır badem sütü felan vermeyin süt alerjisi varsa önce hastaneye götürün alerji testi yapsın doktor sonra eger alerjisi varsa size ona göre mama veriyor bebekler her mamayı yemiyor ben 3 tane mama değiştirdim bide rapor felan çıkarıyorlar doktor mamaları ücretsiz alabiliyorsunuz bide süt alerjisi varsa bebekte kuruyemiş de yememeniz gerekiyor sütlü yogurtlu kurabiyeler kekler krakerler çikolata yani sütlü olan hiçbir şey yememeniz gerekiyor benim oğlumda olduğu için araştırıyorum sürekli ben şimdi comidagen diye bi marka kullanıyorum mamada
Deniz06 annemm33 bebeğe değil zaten ben kendim için sormuştum badem sütünü. Doktor 4. aydan sonra yapacağız test dedi. Bebeğim 3 aylık. Süt alerjisinde kuruyemiş neden yenmiyor peki? Yanlış anlamayım bilmediğim için soruyorum
annemm33 Deniz06 anladım zaten sizin için sorduğunuzu badem sütünü sütlü hiçbirsey yememeniz gerekiyor doktor bana öyle dedi çerez de yemiyeceksin dedi badem yer fıstığı antep fıstığı ceviz bunlarda yasak dedi neden 4. ayı bekletiyor ki benim oğlum 12 günlüktü vücudun da kızarıklık ateş oldu götürdüm o zaman test yaptilar sonra 1 ay sonra içinde süt olan mama yüklemesi ile test yapıldı onda birşey çıkmadı sonradan bana dediki doktor sütlü ürünleri ye bi bak değişiklik olursa gel bende 1 günde sütlü kahve ayran kek hepsini yedim oğlum 2 gün boyunca gaz sancısı ile karın ağrısı çekti tuvaleti sümüksü bi yapiya sahipti doktora soyledim bunlar oldu diye evet alerjisi var dedi diyet yapacaksın sen çocuğa da formülü mama raporu çıkardı 6. ayına girince tekrar gel alerji testi yapacağız dedi
Deniz06 annemm33 valla ben de anlamadım ama dördüncü ayda gaz sancısı vs bitiyor dedi galiba o yüzden bekletiyor. Alerji için devlet hastanesinden randevu alıp daha erken götüreceğim ben. Çünkü doğru düzgün uyku uyumuyor. Uyumayınca nasıl gelişecek bu çocuk
annemm33 Deniz06 hangi şehirde oturuyorsunuz bide radevu hemen oraya alamazsınız önce çocuk doktoruna gidip size alan açması gerekiyor çocuk doktoru alan acmayinca alerji ye siea alamıyorsunuz ve ne kadar erken giderseniz sizin için o kadar iyi olur yarın sabah bile gidebilirsiniz
Deniz06 annemm33 Bursa’da oturuyorum. O zaman ben çocuk doktoruna gideyim o yönlendirsin. Teşekkür ederim