Serdur iki ay on günlük oğlum bizimde sarılığımız uzadı. Herşeye bakıldı her şey normal yeni yeni açılmaya başladı daha. Göz kenarları çenesi falan sanırım yavaş yavaş olacak. Gündüz kendisi 2-2,5 saatte bir uyanıyor gece de 3 saati geçirmiyorum. Bazen gün içinde çok yorulmuşsa 4 ü bile bekliyorum doktorum izin verebileceğimi söyledi bi kereye mahsus çünkü uykusunu alması da önemliymiş