Kızlar bebeğimin 26 Ocak doğum günü .Şimdiden başladım bir şeyler bakmaya .Siz neler yapacaksınız konsept aklınızda var mı .? Organizasyon düşünüyordum ben ama 5 ,8000 TL civarı açıkçası çok yüksek geldi bana kendim malzemeleri alıp yapmayı düşünüyorum .