alyaninannesiii60 Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık sütüm çok az asla doyurmuyor bebelactan hipp markasına kadar denedim hiç bi mamayı içmedi içse bile kustu sizce ne yapmam gerekiyor tadıma başlamalı mıyım
Birsenbirbenbirdebebek alyaninannesiii60 çok erken tadım için Üstelik tadımla da doymaz Onu da es geçiyormuş 1 yaşına kadar bebek zaten doymalık yememeli Onun yerine süt arttırmayı deneyin bence daha verimli olur
alyaninannesiii60 Birsenbirbenbirdebebek süt arttırmak için inanın her yolu denedim suysa su yiyecekse yiyecek hoşaf yeşillik sağma emzirme çayları bir türlü artmadı şimdi de iyice azaldı mama veriyorum kusuyo
Birsenbirbenbirdebebek alyaninannesiii60 3 ana 3 ara öğün şeklinde düzenli ve düzgün beslenince toparlıyor aslında