Birgocmenkustuo Sarisina alerji geliştirdi ve kontrolde söyledim doktorumuza. Beyazini ver dene bakalım ona da alerji yapacak mi dedi. 7 aylik iken denedik. Yiyecekler icinde tolere etti ama direkt yediğinde hassasiyet oluşturdu.
Kuzeymiram Birgocmenkustuo yiyecekler icinde bende veriyorum ama sabahlari yumurta sarisindan omlet yapiyor beyazı çöp oluyor ,acaba denesem bi sakıncası olurmuki 🤔, kontrolde doktora sormayi unuttum malesef
Birgocmenkustuo Kuzeymiram artık bir yasi beklemiyor çoğu doktorlar. Kimi bebekler de reaksiyon verirken kimisinde vermez. Deneyebilirsiniz belki.