20 aylık oğlum aşırı huysuz bi kaç gündür. Azı dişimi çıkarıyor bilemiyorum bakmama izin vermiyor. Doğru düzgün beslenmiyor. Herşeye ağlıyor çığlık atıyor vuruyor bazen. 2 yaş sendromumu başladı yoksa diş mi bilemiyorum. Yaşayan varmı bana bi yol gösteriirmi rica etsem. Cünkü sabır sabır sabır da taşıyo sabrım😂