Kubrayrl Nurcan01 oral dönemi başlamıştır. 3. Ayında eli ne tutuyorsa bundan sonra ağzında olacak demektir. Özellikle diş dönemi başlayınca salya ve her şey ağzında olacaktır. Bizde 7.5 aylığız 3. Ayından beri böyle 😅
Betul-08 Nurcan01 3. Aydayız git gide artıyor ellinin hepsini ağzına sıkmak istiyor heryer salya omzuma koyunca omzumu emiyor nereyi yakalansa oralı yani 😂😂
Acu_ Nurcan01 benim oğlumda öyleydi. Hatta meme emerken bi yandanda elini ağzına sokmaya çalışırdı 😀 azalıyor büyüdükçe
canoskii Nurcan01 benim kızımda oyle 2 aylık eli sürekli ağzında sürekli salya omzumu emiyor kıyafetini emmeye calisiyor ilk başta hep aç zannedip emziriyordum🤦♀️😃
Haffuse Nurcan01 canim her bebek farklidir, bizim 5⁵ aylikken ilk disler cimti, kizimin acrlesi var😑 8 ay 5 gunluk, 6 disi cikti🥲 7.ve 8 cok yakinda🤧 Ilk disler cikinca sezon acilmis oluyor zaten🤣
Barisla Nurcan01 merhabalar sakin engel olmayın elini ağzından çekmeyin. Gelişimi için gerekli bi dönem. Hatta yemek yeme becerilerinin bile temeli oluyor 😊
Barisla Nurcan01 benim oğlum 1 yaşında 1 kez bile eldiven takmadım ellerini keşfetsin diye. Tırnaklarını kısa tutun eller serbest kalsın 😍
Eminecak Nurcan01 2 ay aşısini olmaya götürdüğümde sordum bunu. İyi bir sey gelişimini gosteriyor gelişim aşamalarından biri oda demisti. İyi hoş da şapır şupur el yiyor hep gaz topluyor karnı 😞