Pozitif93 valla ben pışpış ve emzikle resmen zorla uyutuyorum evi dolaşa dolaşa. bebegim iki bucuk aylık uykuya direnmeye başladı. gözünden uyku akıyor ama yok uyumuyor bende uyusun diye baya zorluyorum yoksa cok huysuz oluyor kendisi içinde sağlıklı değil. sallamak cok iyi değil diyolar ama kucagımda evin içinde sallana sallana geziyoruz. daha küçük oldugu için uyku eğitimi düşünmüyorum şu an