MERAL23082022 Merhaba bebeğimi hep sıksık emzirdim. Şimdi de aynı şekilde emziriyorum. Ama göğüslerin önceden taş gibi olacak kadar dolardı şimdi baya yumuşak kalıyor o kadar dolmuyor. Acaba sütüm mü azalıyor yoksa bebeğim büyüdü de daha fazla mı emiyor anlamadım. Bu arada 47 günlük. Bu durum biraz germeye başladı beni. Süt arttırmak için siz ne yapıyorsunuz?
Woman35 Bellini yerden sonra memeler terbiye oluyo. Ama güzel süt yapan şeyler bulgur pilavı(çok gaz yapıyo ama) tahin helvası tahin pekmez boza malt içceği dereotu kısır(çok gaz yapıyo) az şekerli ev yapımı hoşaf ( erikli yapma o da çok gaz yapıyo)
Oylumbaska Woman35 bende bir ay 4 günlük ikiz annesiyim günlük 400 cc sütüm geliyor yeterli olması İçin iki çocuğuma da kaç cc gelmesi gerek acaba ? Dediğiniz herşeyi yiyip içiyorum. Ama yeterli miktarı bilirsem psikolojik olarak üretirim belki .
Bbannesi Oylumbaska emzirirken yeterli miktar diye bir şey yok, çocukların acıktığını düşündüğünde emzirn, sütünüz belki azdır ama yağlıdır yani doyurucudur, sütünüz çocuklarınıza göre ayarlıyodur kendini, takılmayın miktara
Oylumbaska Bbannesi emziriyorum ama ikiz olduğu İçin biri emerken diğeri ağlıyor sağdığımı veriyorum bazende sağılmış süt kalmıyor mama veriyorum . İki memeden aynı anda emziremiyorum henüz