Kalça çıkıklığı yok bebeğim de ama kalça çıkıklığına yatkınlık varmış. Halasında da küçükken böyle bir durum olduğu için genetikmiş. Palvik bandaj kullanmaya başladık ama aşırı zor bir süreç oldu oluyor bizim için. Doktor ilk 1 ay kullansın sonra kontrol edicez dedi genelde 1 ayda düzeliyor dedi çok kötü bir durumda olmadığı için. Böyle bir deneyim yaşayanınız oldu mu ne kadar süre kullandınız