Sybabys bisikletini kullanıyoruz..bebeğiniz normal gelişimde bir bebekse ya da minyon kullanabilirsiniz..benim kızım biraz uzun ve denildiği gibi 4-5 yaşa kadar kullanamayacak gibi duruyor..şuan 22 aylık seneye de kullanır ama bir sonraki sene küçük gelir bacak boyu 🤷🏻♀️