Tubacnr0 daha erken 2 yaş sendromu için yapmaması lazım aslında. Çevrede sınırlı biri var mı TV izliyor mu orada ben görüyorum bazen karakterler kendini sıkıp yere atıyor istedikleri olmadığında. Sakin kalın yapmayın her istediğini oyalamak için başka bir aktiviteye yönlendirin sakinleeigi zaman