45 günlükken yaptırdım. Gitmeden önce bir krem vermişti 1 saat önce onu sürdüm. Gittiğimizde uyuşmuştu. Sünnet acısını hissetmedi. Gayet sakindi. Tek sıkıntımız ilk çişi sünnet olurken geldi. O canını yaktı biraz ağladı. Klinikten çıktığımız andan itibaren bir daha hiç ağlamadı. İlk çişi de dahil olmak üzere. 1 hafta bile sürmeden iyileşmişti.