Balliko Selam canım anneler . A101 e gelen 4 programlı seg bulaşık makinesini kullanan annelerimiz yorum yapabilir mi memnun musunuz acaba ?
Zeynep-mina12 Balliko aynı model mi bilmiyorum ama abimler seg marka kullanıyor yazlıklarında gayet temiz yıkıyor
Saresare123 Balliko ben kullandım içerisindeki tabaklık bölümü inceydi kaliteli değildi. Yamulma gösterebiliyor tencere gibi ağır şeyler koydugunuzda. Onun dışında bir sıkıntısı yoktu.