anne0011 2 aylık bebeğim var mastit oldum doktora gittiğimde her emzirmeden sonra sağ memede süt kalmasın dedi mastit olmadan önce de sağıyodum zaten ama şimdi her emzirmeden sonra sağıyorum ama çok yorucu bu ne zamana kadar böyle devam eder
Woman35 anne0011 benim 3-3.5 aylıkken terbiye olmuştu göğüsün önceki gibi süt dolmaz bebişin ihtiyacı kadar süt üretir anlarsın muhakkak zaten 😊
SunnyG anne0011 pompayla sütü sağdıkça beyin demek ki ihtiyaç bu deyip süt üretmeye devam ediyor muhtemelen. Emme etkisi veriyor çünkü. Pompa ile değil elle sağmayı dene bir süre.