Misraninannesi1 Bebeğim kolik ve çok gazlıydı hipp mama kullanmaya başladım 4 gün oldu kaka yapmıyor,sizce mamadan mı ? Fitil vereyim mi ?
Woman35 Misraninannesi1 mamadan önce bu kadar gazı yoksa yani mamadan sonra olduysa mamayla alakalıdır. Fitil için bişey diyemicem 🤷♀️
Parsveannesi Misraninannesi1 bence masaj yapin bebek yagi ile gobek etrafina yarim daireler seklinde on onbes kez masaj yapin bir cay kasigi zeytinyagi da verebilirsiniz ben masaj yaptigimda hemen yapiyor kakasini cok şükür
Hkshkshsk Misraninannesi1 biogaia kullan canım bağırsak duzenliyicisi hem gazını hem kakasını rahat yapar fitil verme karnına masj yap poposunu tetikle masajla yapar benimde başıma geldi 1 ay sürdü ben tetiklemeden yapmıyordu yapsada katı yaparfi hep doktor fitil verme masaj yap yağ ver dedi yoksa sen fitil vermeden o yapmaz artık dedi alışır bıraktım 2 gün o damlayı kullandım o günü hemen kakasını yaptı
Hilalkayra Misraninannesi1 fitil de olur ama lahmar ver istersen bende kendi cocugima verdim kaka promlemi yaşıyoruz bizze eczaneden bulabilirsin canm 2 aylık bebek için
SedaDora Hipp marka gaz yapan mamalar arasında 1.sırada doktotumun tavsiyesi bana aptamil conformil 2. Aptamil prosyneo. Denedim çok rahatladı tavsiyemdir.
SedaDora Misraninannesi1 Hipp marka gaz yapan mamalar arasında 1.sırada doktotumun tavsiyesi bana aptamil conformil 2. Aptamil prosyneo. Denedim çok rahatladı tavsiyemdir.