Son zamanlarda çok dikkatimi çekmeye başladı. Çünkü normalde fırın yemeklerini çok severiz eşim ve ben, ama büyük fırın olunca ısındı yemek pişti diyene kadar uzun süre geçiyor ve elektrik çok gidiyor. O yüzden bu air fryer tam bizdik olacağını düşündük zaten 3 kişilik bir aileyiz. Peki kullananlar hangi markayı önerir, kullandıklarınızdan memnun musunuz ?