Herkese merhaba🌸 bebeğim 6 aylık oldu. Bu ay kilo alımı iyice düştü. Ek gıda sürecinde henüz hareketlenmedik. Bir şeyler deniyorum sürekli ama ek gıdaya çok meraklı bir bebek değil. Bu zamana kadar sadece anne sütü ile ilerledik. Önceden bazen sağıp verdiğim oluyordu ama 4. Ayda sağma işini de biberon işini de bıraktım. Sütüm az mı yoksa oğlum mu iştahsız bilmiyorum. Ama ben biraz rahatlamak adına geceleri en azından yatmadan önce mama takviyesi yapmak istiyorum. Hipp aptamil sma denedim ama asla almadı. Sonra tepkisi mamaya mı biberona mı denemek için anne sütünü biberon ile denedim ve tepkisinin biberona olduğunu farkettim. 4 çeşit biberon denedim. En son emzik markası olan bibs in biberonunu aldım. Ona biraz daha ılımlı yaklaştı gibi oldu. Ama anne sütünü verirken bile 25 dk uğraştım.
Ben normalde bu tarz şeylere aşırı karşıyım ama ucuna reçel bile sürdüğüm oldu. Asla almıyor. Sizlerden tavsiye veya akıl almaya geldim. Benim gibi bir süreç yaşayıp başarılı olan anneler var mı 😔