Wanderlust Badem acmadik ince penye pijama ile yatiyor ustune muslin. Bence Henuz yeterince soguk olmadi 21 derece havalar zaten simdilik guzel
Keremikoo Badem ev dogu bati yonlu gunea nerdeyse gunduz oraya kaciyoruz gece soguk oluyor ama direniyoruz acmamak icin bakalim.
Wanderlust Badem biz ailece sicagi pek sevmiyoruz ya gunduz isteyim sabah cikarken tum camlar acik cikarim ona ragmen yakmiyoruz henuz
guzelbebegimmmm Badem bebekler olmasa açmazdım da onlar burunlarından üşütüp hastalar oluyorlar. Bugün açtık artık