emayy Kızım 8 bucuk aylık burnu tıkalı burun fısfısI sıktım doktoru verdi ancak burnu açılmadı serum fizyolojik yapsam birsey olurmu
Ggalparslan emayy bebeğim 7 aylık doğduğu günden beri hergün serum fizyolojikle yıkıyorum sırıngaya çekip burnuna basıyorum suyu çocuğumun burnu hiç tıkanmadı deneyebilirsiniz
Hilal-95 emayy valla fısfısla acılmadı ben serum fizyolojik yaptım biraz zor oluyor istemıyor ağlıyor ama mecbur öksürüğe cevirir yoksa oğlum 10 aylık
Hacer-berra Serum fizyojik yaptığım gün bebeğim gece sabaha kadar ağladı 3 aylık ve gece hiç kalkıp ağlamışlığı yok acaba yanlış ne yapmış olabilirim
Els11 Doğduğu gündem beri yapıyorum tüm doktorlar doğumdan itibaren yapın diyor siz çok geç kalmışsınız
emayy Serum fizyolijik kullanıyorum dogdugundan beri ancak burun fısfısından sonra yapsam sorun olurmu