Durununannesiiiiiiii 4 aylık bebeğime sidefer demir ilacı verdi doktorumuz ama prospektüsünde 1 ay sonrasında atın yazıyor ve ilaç 1 ay da yarısnı bile kullanmamış oluyoruz çöp olacak yani. Sizde böylemi kullandınız günde 6 damla kilosuna göre başlayacağız
UrasEgeBabysMom Durununannesiiiiiiii Buzdolabında saklayacaksınız 1 ay içinde tüketeceksiniz bizde kullandık eğer bitiremezseniz çöpe gidiyor.
Durununannesiiiiiiii Sahrabalam buzdolabında sakladığımız zaaman bitesiye kadar kullanabiliyormuyuz içinde buzdolabında saklayınız 1 ay sonra tüketmeyin yazıyormuş
Durununannesiiiiiiii UrasEgeBabysMom çok saçmaymış ya günde 6 damla kullanıcaz yarısı anca kullanılmış olacak
Deletedmom_123 Canım sidefer kan damlasından mı bahsediyosun eğer oysa zaten günlük 6 damla verdiğinde 1 ayda bitiyor ki
Durununannesiiiiiiii Deletedmom_123 Sahrabalam papatyaannee onu bilmiyordum eczacı demiş yarısı anca biter ayda 6 damlayla. Bende yarısı boşa gidecek sandım. O zaman sıkıntı yok teşekkürler bilginiz için 🤗
Kiraz_8 Ben de ondan kullanıyorum toz halindeydi içerisine boşaltıp o şekille kullanmaya başladık ama dediğiniz gibi bende pişman oldum sonra bir ay kullanım süresi varmış bir ayda bitiyor mu damla?