Seni cok iyi anliyorum. 40 gun boyunca bebegim beni emmedi surekli sagip verdim ve silikon ucla zarzor emziriyordum. Hergun agliyordum. Neden bebegim beni emmiyor diye. 41.gun artik yeter ne zamana kadar sagip vericem dedim ve 1 gun boyunca surekli emzirmeye calistim. Benim de ucum yoktu ama zaten ucu degil kahverengi bolgeyi vermemiz gerekiyor. Birisi yardimci olursa sana sen memeni bebisinin agzina tikarsin diger kisi de basini ittirir ve sutunden damlatir. Emin ol emzirme danismanlari da ayni seyi yapiyor. Tutamayacak , bi sure aglayacak belki evet ama sonrasinda mis gibi seni emecek. Ben yaklasik 3 gun ugrastim. Geceleri hic zorlamadim. Geceleri biberonla verdim gunduzleri hep emzirdim
Smdi geceleri de emebiliyor. Sakin agliyor diye vazgecme. Ben kiyamayip hep vazgecmistim. Bosuna zaman kaybetmişim. Dogustan gelen yetenekleri bu emmek. Emin ol, o da seni emmek istiyor ama destege ihtiyaci var. Bir gun icinde bile basarabilirsin kendine rahat ve uygun pozisyon bul. Gerisi gelir Allahin izniyle.👍🏻😘