Mutlubebeksinsen50 geçen yıl 30 aralıkta yaptırmıştım. Şimdi kuzenim sigorta acentesi açtı bu yıl ona yaptırıcam. Yalnız şöyle düşünün ikinizin de 10’ar muayene hakkı var. Tahliller, mr, kontroller falan hepsini karşılıyo. Bebeğin kaç aylık bilmiyırum ama doktor zaman zaman kan tahlili falan isteyecek en az 2000 verirsiniz. O yüzden sigorta gerçekten çok önemli😊