Kızlar hadi biraz eskilere gidelim. Tüm dertleri sıkıntılarımızı unutalım 5 dakikalık. Sevgililik, nişanlılık, evlilik döneminiz de olabilir, kocişinizle geçirdiniz en güzel anınız hangisiydi anlatın😍
Ben tanıştığımız ilk zamanlardan anlatmak istiyorum çünkü hayatımızın en masum günü o gündü sadece ondan sonra hep bir üzüntü oldu ilişkimizde…. Daha 2 aylık nişanlıydık onların evine misafirliğe gitmiştim, yemek, tatlı, sohbet falan sonrasında herkes uyudu bende eve gitmek için hazırlandım. Nişanlım bırakmadı eve yukarı götürdü beni güzel vakit geçirdik, gerçek duygularla ( ilişki olmadı sadece zaman geçirdik birlikde) Şimdi 10000 gece bile geçirsek o gecenin verdiyi mutluluğu tutkuyu yaşatmaz.
Sizlerde anlatın, hatırlatın güzel bir anınızı😍🌺