Mirayfiliz Merhaba kızlar oğluma hediye gelmişti hiç kullanılmadı,H&M mağaza bot fiyatının çok altında veriyorum.🌼
Birbebek34 Acaba kalıp olarak nasıl bilenler yazarsa sevinirim bende bot bakıyordum oğluma şuan 22 giyiyor ama kışa kadar olur mu
Mirayfiliz Birbebek34 bebeklerin ayakları çok çabuk büyüyor malesef🙁 alın diyemem giydiremezseniz üzülürüm 😔
Mirayfiliz Premature merhaba sizin teklifiniz nedir,fiyat H&M bot fiyatlarına göre oldukça uygun ama küçük bir miktar yardımcı olabilirim