Kubranuremre 2 aylık kızım sma optipro mama kullanıyoruz. Mamayı yemeye başladığı anda sesli gürültülü su gibi kaka yapıyor. Bezi doluyor taşıyor hatta. Normal mi bu? Her mama yerken böyle oluyor.
Kuzeymomss Kubranuremre bizde de oluyor canım. 1 hafta oldu başlayalı, bırakacaktım ama 1 haftada çok güzel kilo aldı diye birde comfortu deneyeceğim. Bizde birde gaz yaptı
Yasineriminannesi Kubranuremre bizde kullandığımız zaman yaptı bir hafta kullandık işte sonra düzelme olmayınca hemn doktora götürdüm meğerse mama alerji yaptı 10aydr diyetteyim bazen diyorum keşke hiç kullanmasaydim o mamayi
Kubranuremre Kuzeymomss bizde öyle canım aşırı sancı çekiyo comfortta da böyle ishal gibi olmuştu onu da denedim ben aynı
Kubranuremre snowflake yaa diğer mamalarda olmuyor da dokunuyor mu acaba diye düşünmeye başladım canım 😄
Kubranuremre Kuzeymomss bizde yaptı maalesef ki hipp kullandım oda yaptı şimdi Aptamil conformil aldım gazlı bebekler içinmiş oda onuda denicem canım
Kuzeymomss Kubranuremre benim bebeğim gazlı bir bebekte değildi canım ya hiç gaz problemimiz olmamıştı bu mamayı kullanana kadar
Kubranuremre Kuzeymomss yaa o zaman başka bi mamaya geç canım dene diğerlerinide her bebeğe göre değişiyormuş gaz olayı yaraması falan
Kubranuremre Yasineriminannesi neye alerjisi var kötü olmuş gerçekten bazen bende şüpheleniyorum alerjiden ama kakada kan görmek istiyor doktorlar
Yasirefeninannesi Kubranuremre allah korusun ya ben bakiyorum varmi diyede yok ama mama icerken bazen ı ı yapiyo sanki gazi oluyomis gbi icemk istemiyo gbi bazende iciyo cit cikarmadan anlamiyorum🤔
Yasineriminannesi Kubranuremre süt ürünlerine tek var sanırım süt alerjisi kaka dan kan görmez diyebiliyorum çünkü bizim doktor öle dedi