kuzeydmrc ilk okul yaşına kadar part time çalışma hakkınız var ben suan öyle yapıyorum kabul etmeme gibi durumu olamaz iş yerinizin öyle bir durumdada tazminatınızı vermek zorunda artı işsizlik maasida alırsınız çok uzunmuş saatleriniz günlük az çalışma saati vermezse haftada 3 gün çalışmayı teklif edin