Selâm anneler benim 3 yaşında kızım var son bir kaç aydır telefona çok düştü sabah telefon istiyor akşama kadar tabi akşam sürecine kadar parka falan çıkarma da var etkinlik yapın diyeceksiniz biliyorum ama benim 2 aylık kızım da var eşim 3 vardiya çalışıyor bende sürekli ew işi çamaşır bulaşık yemek falan derken kızıma etkinlik yapmaya vaktim olmuyor tek başımayım iki aylık kızıma bakıp ilgilenecek kimse olmadı için yetişemiyorum ama parka falan çıkarıyorum sonra yemeği tatlıyı beraber yapıyoruz sonra hemen telefon istiyor nasıl telefondan uzaklaştırmam lazım etkinlik yapma şansım yok başka ne öneride bulunursunuz ( lütfen kınamayın)