Ahmetarasmom 40 günlük bebeğim var kızlar emzirdikten sonra karnı aşırı şişiyor doktor hep gazdan diyor biogai kullanıyorum ama pek faydasını da göremedim 7/24 gazlı öyle söyleyebilirim kolik önerileriniz var mı bunun için çok bunalıyorum
bhtsizbdvi Ahmetarasmom zinco zinco çok iyi ama doktorum hepsini denemen lazım dedi ben de deneye deneye zincoyu buldum çok zor hâlâ devam ediyor zaten azıcık hafifletti o kadar yoksa kökten kesmiyor inan hiçbiri kökten kesmiyor
Emfa13 Bir ağız mendilini ütüyle biraz ısıtıp yakmayacak sıcaklıkta iken karnına koyardım.dus aldırdım.bisiklet hareketi karnını ovalama.bize hiçbir damla iyi gelmedi bunlarla atlattık
didosdeniz gaz damlaları kesinlikle etkili ama bu süreçte gaz yapan yiyeceklerden uzak durmanızı tavsiye ederim gazın fazla olması bizden kaynaklı aslında
ByzIpk27 Ahmetarasmom relactaz öneririm özel bi ilaç devlet karşılamıyo 200 lira ücreti ama çok faydasını gördüm hem bebeğin sütü veya mamayı sindirmesine hem de gazına etki ediyor bu ilaçla rahatladık resmen sürekli ağlıyordu bebeğim şimdi daha rahat