Minahanzade Ay ne linç meraklısı bi toplum olmuşsunuz ? Aceleden soruyu bu şekilde sormuşum heralde biliyorum zararlı olduğunu. Sadece yan masadan ne gelen duman ne derece etkiler onu merak ettim. Sırf yorum yapmak İçin değil de mantıklı şekilde cevap veren arkadaşlara teşekkürler.
musmutluanniskos Minahanzade yok canım ne zararı. Bilakis çok faydalı :) içinde tüm meyve vitaminleri mevcut😄😄 tabi ki zararlı dumanı... sigaranın da DUMANI zararlı. Sonuçta hiçbir bebek sigaranın kendisini içmiyor😂
Azzz Minahanzade zararlı tabi. İçilen ortama bebek sokulmaz. Ben bi yetişkin olarak o dumanla başım dönüyor çoğu zaman
Minahanzade Zeynommm ya şöyle bişey şuan dışarıda oturuyoruz çay bahçesi yan masada içiyorlar da o şekilde Zarar olur mu yeni geldik hemen de kalkmak istemiyorum ama bilemedim
Hohomoromu Minahanzade pasif içici olmak daha tehlikeli içmediğin halde sıgara ve ya nargile dumanını teneffüs etmekte aynı şey o havayı soluyosun sonuçta
Minahanzade musmutluanniskos Hım yan masadan da zararlı yani ne sigara ne nargile ailede hiç bilmeyiz ondan sordum
Devushka Minahanzade böyle bi durumda hemen kalkmamız lazım ben sokakta bebek arabasıyla giderken bile sigara içenlerin yanından geçmemeye çalışıyorum
musmutluanniskos Minahanzade masanın uzaklığına bağlı tabi. 5 metre ötedeyse bişi olmaz ama 1-2 metreyse çok zararlı.
Devushka Minahanzade tabiki verir hemde sigaradan daha çok çünkü nargilede uçucu aromalı tütün kullanılıyor bırakın yannda içmeyi üstünüze dahi sinen dumandan zarar görür
Duyguduru Devushka aynen bende ya bazen anlamsız sorulara şaşıp kalıyorum bu kadar mı ya bu kadar mı bilmiyorsunuz pes yani diyorum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Minahanzade Deletedmom143 işte hiç ailede ne sigara ne nargile görmediğim ve kokusunu duymadığım İçin merak ettim
PelinKaraca Minahanzade Bilgiyle alakası yokta herseyi bilip bilip safa yatmanız neden bende onu bilemiyorum işte.