BalkizimBaloglum2 benimkide fıstık verecekti .yanlız bırakmıyoruz bebekle ama ben altını değiştirirken falan aşırı geriliyorum gelip yatırdığım yerde zıplıyor 😥 yani bende bekliyordum ama bukadarına hazır değildim .küçüğünüde mecbur alıyorum emzirmem lazım sarılık olmasın diye sık sık kucağımda oluyor zatwn senin bebeğinle aynı gün doğdular, e altını almam lazım ,kusuyor üstünü değiştiriyorum . Mecburen sık sık alıyorum ,onu da alıyorum seviyorum isteklerini yapmaya çalışıyorım ama yok memnun olmuyor 😥 kızınca da ağlıyormbu defa vicdan azabı çekiyorum haksızlık ediyorum diye 😭