Ben de ilk gebelikte 7 aylık bebeğimi kaybetmiştim. Bebek büyük olunca test yaptılar ve pıhtılaşma olduğu ortaya çıktı. Sonraki doğum ile arasından iki sene geçti. Bu süreçte her hangi bir tedavi söylenmedi. Sadece hamile olduğumu öğrendiğin andan itibaren oksapar iğnesi kullanacağımı söylediler. Öyle de oldu. Şu an üç aylık oğluyum 🧿