Merhaba güzel anneler. Dün gündüz kızımın hiç bişeyi yoktu gezdik dolaştık gayet iyiydi ama akşam geceye doğru bi anda yukarı bakarak ağlamaya başladı naparsak yapalım gözünün yönünü değiştiremedik çok korktuk öyle yukarı bakıyordu bağırarak ağlıyor 3-5 dakika kadar sürdü başına böyle bişey gelen var mı normal mi yoksa biz mi abartıyoruz? 4 ay 7 günlük kızım lütfen bisey söyleyin de içimi rahatlatın🤦🏻♀️