Ayazzz Merhaba kızlar , bebeğim 8günün ardından ilk defa bu gün mememi tuttu ve yarım saat boyunca dura dura emdi. Şimdi geceleri kaç saatte bir emzirmem gerekiyor sürekli 2saatte bir uyandırıp emzirmem mi lazım. Bide benim sütümle doyup doymadığını nasıl anlarım ?
tuzvelimon Ayazzz çişli ve kakalı bezlerinin sayısı yeterliyse doyuyordur. Kilo alımı olmalı bu en önemli kanıt doyduğuna bir de iki üç çekmeye bir yutkunuyor mu diye bak. Sarılık olmaması için gece dahil 2 saate bir emzir bence. Şimdi midesi küçücük hemen doyup hemen acıkır 😌
E_eren Ayazzz her iki memeyi 15 dakika emzir. Muhtelemen yorulup memende uyuyakalır. Uyandır ve tekrar emzir. Dolu dolu 15 dakika emmeli en az. Her iki göğüste de aynı işlemi yap. 2 saati sakın geçirme. Sarılık olan bebek uyumak ister. Sık emzirirsen sarılık olmadan atlatırsın. Gözlerinin beyaz kısmına dikkat et. Sararırsa hemen hastaneye git 😊 Sarılık olursa eger kendini kahretme bebekler genelde olur ama hastaneye yatmadan atlatabilmen için önemli bu yazdıklarım 😊
Uygarela Sarılık olmaması için emzir hatta bebegin 5 dakikada 1 bile istese emzir.kaka yapıyorsa ve kakasının içinde parçacıklar varsa emdikten sonra lor peyniri şeklinde kusuyorsa sutun yariyordur muhtemelen. Bide kilo kontrolünde doktorun söyler 1 hafta içinde eski doğum kilosuna geldi mi o da onemli. Allah sağlık versin canım.
Ayazzz Uygarela emdikten sonra lor peynir gibi bisey gelmiyor ama kakamızda parcacıklar oluyor. Mesela şimdi uyuyor meme aramıyor 2saatte olmak üzere uyuyor napıyım tekrar uyandırıp emzirmeye mi calısayım yani
Ulku Ayazzz 2 saatte bir emzir demisti bana dr bende uyandirip 2 saatte bir emzirdim. Hatta bebek uykusinda dahi emer neneyi koy agzina uyur. Sarilik olmadan atlaktik. Dr sikligi ne dediyse o sekilde emzir Ama 2 saattin altini ben duymadim. Dr danisin bence sonucta sarilik ihtimali var
Ayazzz Ulku mesela emzirdm 10dk.kadar uyudu kendi bıraktı memeyi ama doydu mu doymadımı bilmiyorum ac kalır diye korkuyorum
Uygarela Bizde sarilik olmadan atlattik sukurler olsun bugun 40miz çıktı ve ben bebeğim nekadar ve ne sıklıkla ekmek isterse emzirdim. Aramızdaki bağ muhteşem. Allah'a şükür.
Ayazzz Uygarela kendi uyanmıyor mesela şimdi emzirdm 10dak. Falan emdi ama doydu mu doymadımı bilmiyorum
Alpannesi Ayazzz doymustur insallah, uanmiyorsa altini al sakince O sekilde uyanir,ve emzire bilirsin Cok konusma sakince alt ac emzir ki uykusu kacmasin Daha cok kücük minigin,muhtemelen bi 10 dk ya 3 emer ya emez, bakarsin cekip cekmedigine 😘
Ayazzz E_eren canım suanda tek bir mememden emiyor. Diğer mememde hiç uç yok uçta taksam onu ememiyor bende mecbur emdiği göğüsten emziriyorum sürekli 2saatte bir
Ercanekininannesi Doktor bana en geç 2saatte bir emzir demişti. Bizimkinin uykusu çok ağırdı uyandıramıyoduk doktor uyandır zorla mutlaka yedir demişti
Premses [bilinmeyen] işte diyorlar emzirirken meme değiştirmek iyi değilmiş canım o yüzden aklım karıştı da sordum 😅🙈
[silindi] Kızlar ne zamana kadar iki saatte bir emziriyoruz biz de 20 günlük olduk uyandırıp emziriyorum ama tekrar uyuması zaman alıyor sizlerin de öyle mi acaba
Ayazzz [silindi] benim bebeğmde 2saatte bir mememi veriyorum emiyor kendi bırakıyor sonra tutmuyor bidaha ama aç kalıyor napıcam sasırdım
[silindi] Ayazzz yanağına çenesine falan dokunun belki yoruluyordur ondan bırakıyodur Benimki de bırakıyor ben biraz bekliyorum dinlenince kendi aranmaya başlıyor zaten gözü kapalı olsa bile. Almıyorsa da doymuştur büyük ihtimal aç olsa ağlar 😌