Minikfarem ben metsil kullanıyorum . Dr reflü için ilaç yazmadı metsil de genelde gaz için ama mideyi rahatlatıyor bir nebze. Kusma maalesef 6 aya kadar geçmesi beklenmiyor genelde. Çok zor dimi ya benim omzum hep ıslak onun üstü hep ıslak değiştirirken bile kusuyor yenisini giydirmek zorunda kalıyorum. Bu da nazar boncuğumuz olsun ne diyelim başka dert vermesin mevlam.