Kızlar bebeginizin saçını kestirdiginizde saçları nasıl durdu bebeğimin sacları baya baya kıvırcık boru boru oluyor 1.5 yaşında kestirmeyi düşünüyorum fakat kestirirsem nasıl durur siz neler yaptınız sadece makas ile toplattınızmı yoksa bilemm kaç numaraya vurdunuz mu çok kararsızım kestiririm güzel durmaz diye korktum