Sevgi1 Kelebek88 Parol ve antibiyotik vermişti bana başka vermedi grip olmustum hep hasta oluyom ya yaz günü
Fatmanur68 Kelebek88 nane limon için bol bol ben ilaç kullanmadan o şekilde atlatmıştimm geçmiş olsunn
Banuu8 Kelebek88 ben de olduğum da doktor hiç bir şekilde ilaç vermedi canım salgın var mecbur çekeceksin dedi. Oğlumu maskeyle emzirdim hep
Kelebek88 Sevgi1 antibiyotk kullnmamaya dikkt ediyrm..parol aldm bugun artk sinuslerim asiri dolu..nerden kaptim bu mereti yaaa.sinir oldm
Kelebek88 Sevgi1 antibiyotk kullnmamaya dikkt ediyrm..parol aldm bugun artk sinuslerim asiri dolu..nerden kaptim bu mereti yaaa.siniroldum Fatmanur68 ya nane sutu kalieszlestiriyo diye yemklerde bile kullnmiyorm..sute bal zencefl ve zerdacl icine koydm ictm..
Banuu8 Kelebek88 allah yardımcın olsun canım çok zor ben temmuz ayında oldum 10 güne zor geçti hiç yanaşıp öpemedim kuzumu 😞 inş bulaştırmadan biran evvel iyileşirsin 🙏🏻
Kelebek88 Banuu8 tesekkurederm..ama evet dayanadm dr ye gittim..sinuzitim azmis 😣 kendim kasindim sanirim.islak sacla disari ciktim..e buralarda sogumaya baslamis bu kadar etkilecegini bilemedim..