Merhaba kızlar,
Ek gıdaya bu hafta başlayanlar nasıl gidiyor, neler verdiniz ?
Doktorun son önerisi ile 5,5 aylık olunca tadimlara başladık. Ama öğünler değil 3 gün kuralı ile tadimlar sadece. Günde 1 kez.
4 mevsim sebzesi, 3 meyve seçmemi istedi doktorumuz.
Kabak ile başladım. Buharda haşlayıp çatalla ezerek verdim. Yarın 3. Gün olacak. Sevmedi hiç ama itiraz da etmedi yedi. 1. Gün bir çay kaşığı, 2. Gün bir tatlı kaşığı verdim. Yarın bir yemek kaşığı yiyecek. Sizde durumlar nasıl ?