Beyza13345 benim kızım 4350 doğdu 3 ayda 6500 dü ve 63 cm idi. 3,5 aylıkken de 6480 di 20 gr zayıf çıktı, doktorumuz zaten fazla almıştı normal biraz düşmesi kilosunun demişti. Çok şükür de gücu kuvveti yerindeydi kızımın. Kiloya çok takılmamak lazım. Bebek mutluysa, sağlıklıysa 100-200 gr çok önmli değil. Zaten 3 aya kadar ayda 600-1000 gr arası alıyorlar. Sizinki ayda 750 gr gibi almış e o da normal sınırlarda. Her bebek her ay 1 kilo almayacak ya.