Muhercuervo ek gıda döneminde pütürlü gıdaya, ardından parçalı gıdaya geçişiniz hangi aylarda oldu?
Bu geçişleri yapmadıysanız, az pütürlü veya pütürlü verdiğiniz gıdalar oldu mu?
Herhangi bir alerji dönemi yaşadınız mı?
Ek gıda döneminde tadım aylarından sonra (6-7) pütürlü verdiyseniz çatalla ezme,cam rendeleme,blendır yöntemlerinden hangisini yoğunlukla kullandınız?
(Soruyorum ama aydan mütevellit ”blendır bebeği” durumu olduğunu da düşünmedim değil)