Denizmrv bu bir bağımlılık ve herkesin bağımlılık seviyesi farklı. Sigara içen birinin bile sizi anlaması her zaman mümkün olmuyor(günde 1.5 paket içerken bir anda bırakmış insanım4 sene önce). Fakat doğumdan sonra puro içmeye başladım, gerçekten çok zor ve vicdani olarak da rahat olmuyor insan. En basit o Melek gibi kokarken ben kötü kokuyorum diye. Şimdi puroyu da bıraktım. Gelip burda kesin ahkam kesenler olacaktır, herkes kendi anneliğine baksın. Belki sizin sigara içerek verdiğinizden fazla zarar veriyordur farklı şekillerde. Dinlemeyin kimseyi, mümkün olduğunca az için, en kısa sürede kurtulmaya bakın fiyatlar almış başını gitmiş😅