Kızım 7 aylık geçen gün farkettim vajinasının bir kısmı kapanmış bugün hemen doktora götürdüm madefix krem verdi geçmezse çocuk kadın doğuma gidin dedi. Ne kadsr süre geçmezse götürmeliyim kadın doğuma. Bu kremi kullanan var mı? Centella asiatica ekstresi olduğu yazıyor sadece. Fayda eder mi bilemedim. Krem kullanıp yapışıklık geçen var mı aramızda? Ekstra bşr şey yaptınız mı?