Littleboys benim oğlum da 5 ay 7 günlük ellerini açıp masaya yada cama vuruyor bazende bize vuruyor 😂 ellerinin parmaklarının öpülmesinden acayip hoşlanıyor gülüyor. Hapşu yapınca kahkaha atıyor, gıdıklanıyor kahkaha atıyor. Bu aylardan sonra daha eğlenceli olacak sanırım 😂